Зверніть увагу на наступне:
1. Один із напрямків підвищення рівня грамотності з природничо-наукових
дисциплін і географії зокрема, в короткостроковій перспективі передбачає
розгляд можливостей оновлення навчальних ресурсів закладів освіти, це перш за
все зміст навчально-методичної складової шкільних предметів.
Визначається зміст шкільної географії, її структура, послідовність вивчення
курсів, розділів і тем, очікувані результати навчально- пізнавальної діяльності
учнів, що мають бути сформовані в учнів у процесі їх вивчення, навчальними
програмами, які були оновлено і новостворено.
2. Кількість годин на вивчення програмного матеріалу за темами курсів 6- 9
класів та 10-11 як на рівні стандарту, так і профільному, є орієнтовною її
можна змінювати в межах визначеного навчального часу. Учитель може на власний
розсуд змінити розподіл годин між темами і розділами, використати години
резервного часу з метою глибшого вивчення окремих тем, проведення уроків
узагальнення і систематизації знань після вивчення великих розділів і тем,
проведення екскурсій, зустрічей, обговорення дискусійних питань, що виникли під
час вивчення певних тем тощо.
3. Обов’язковими для оцінювання у кожному семестрі є дві практичні роботи
на вибір учителя. Для учнів, старшої школи що вивчають географію на профільному
рівні вчитель обов’язково оцінює п’ять практичних робіт на вибір у кожному
семестрі.
4. Із запропонованої тематики досліджень учень за бажанням вибирає 1-2
дослідження (упродовж року) та виконує його індивідуально або в групі. Учитель
оцінює таку роботу під час її захисту чи презентації.
5. Письмові роботи з географії у тому числі тематичні, що виконуються
протягом семестру, після завершення вивчення теми, можуть виконуватися у
різному форматі.
6. Підсумкова (контрольна) робота, одна на рік готується вчителем
(рекомендовано тестовий формат з картографічним завданням), виконується
письмово і є обов’язковою.
Немає коментарів:
Дописати коментар